Jindie Nails || Happy Dance

Nouveau Jindie Nails sur le blog aujourd'hui... et un de mes préférés! 
Hi guys! Today I will show you another Jindie Nails and it's my favorite!



 Happy Dance est fait de paillettes rouges, roses, turquoises et violettes, le tout dans une base blanche. 
"Happy Dance has red, hot pink, teal and grape purple matte satin glitters in a white creamy base", says Jen about her polish and I couldn't describe it better.

2 coats of Jindie Nails Happy Dance - neon light with flash

2 coats of Jindie Nails Happy Dance - artificial light with flash

Franchement j'adore !!!! ♥ Si une bouteille de OPI My Boyfriend Scales Walls est présente dans les photos, il n'y en a pas une goutte sur mes ongles! Elle est juste là parce que j'aime la forme des bouteilles OPI pour la position que prennent mes doigts quand je l'ai dans la main!!! :P
Les photos présentent 2 couches de Happy Dance (sans pêche aux grosses paillettes) directement sur ma basecoat (Orly Nail Defense), ce qui est bien suffisant pour avoir une opacité totale du vernis :) 
Oooh pretty, right?! ♥ Even though I hold a bottle of OPI My Boyfriend Scales Walls in the pics, I didn't use it!!! It's only there because I like the shape of OPI bottles and the position of my fingers on it :) Pictures are 2 coats of Happy Dance over my basecoat (Orly Nail Defense). As you can see the 2 coats are enough for full opacity and I like that! No need to bother with a base color =D And about the red glitters? Well I LOVE them!!!

L'applicatio, était top! Pas besoin d'aller à la pêche aux paillettes, pas même pour les deux gros hexagones rouges. Cependant, je n'avais pas une seule pailette violette à la première couche mais à la deuxième c'était bon.
Application was great! No fishing was required to get the 2 large red glitters on my nails. However, I didn't get a single purple glitter with the first layer but several came with the second one.

Vous pouvez vous procurer les vernis Jindie Nails sur etsy ICI.
N'oublier pas de suivre la page Facebook ICI pour ne rien manquer des restocks etc. 
Jindie Nails nail polishes retail at $7.75 and can be purchased on etsy HERE.
Don't forget to follow Jindie Nails on Facebook HERE for updates, and on Instagram HERE.

*Ce produit m'a été envoyé afin d'en faire l'honnête critique. / This polish was sent for me to review with my honest opinion

Post a Comment

0 Comments