Born Pretty Store || Nail Foil review

Hello les filles! Aujourd'hui je suis de retour avec une revue Born Pretty Store, et cette fois-ci on va parler nail foil.
Hi guys! Today - well tonight for me - I'm showing you another product I received from Born Pretty Store.


Ce foil est un papier transfert donc pas besoin de colle, c'est super pratique. La technique est toute simple, mais si vous avez besoin d'un tuto, regardez la vidéo de Kelly @The Nail Polish Challenge. =)
After the water decals, I tried the nail foil technique. It's a transfer paper so no glue needed. If you don't know how to use it, you can follow the tutorial made by Kelly from The Nail Polish Challenge =)


J'ai choisi de tester le foil n°84 dont voici un petit aperçu.
The foil used in this manicure is the paper n°84:


J'ai posé le foil aléatoirement sur piCture pOlish Dream.
I randomly applied the foil over piCture pOlish Dream.


J'aime beaucoup le résultat obtenu.
This nail art technique was new to me, it was easy and I really like how it turned out. 


Et voilà, une nouvelle technique nail art de testée ^^ Si vous aimez ce papier foil, il est dispo sur le site au prix de $1.99.

Et si vous utilisez mon code "AAL91" vous aurez 10% de réduction ;) 
You can purchase this nail foil for $1.99. If you use my code "AAL91" you get 10% off. 

10

Vous pouvez suivre Born Pretty Store en cliquant sur les liens suivants :
You can follow Born Pretty Store here :

*Ce nail foil m'a été envoyé afin d'en faire l'honnête revue
*This nail foil was sent to me for my honest review. Please see my disclosure page for more information.

Post a Comment

0 Comments