Nail Mail - Week #40 || Alter Ego & Jindie Nails orders

Dans la boîte aux lettres cette semaine...
In the mailbox this week...

Paquet n°1 : ma commande Alter Ego.
First come, my Alter Ego order.

Alter Ego Beachcomber, Biker Chick, Big Sister & Confetti Creator

Alter Ego Beachcomber, Biker Chick, Big Sister & Confetti Creator

Ca faisait un moment que je voulais acheté quelques Alter Ego, et quand Cynthia,  la créatrice de ces vernis a annoncé qu'elle lancé une promo... je n'ai pas pu résister =P Vous pouvez vous procurer les vernis Alter Ego here =)
I wanted to buy Alter Ego nail polishes for while now and I really don't know why I didn't order them before!? So when my friend Cynthia, the lovely lady behind Alter Ego, did a sale on her polishes... well I couldn't resist =P You can buy Alter Ego nail polishes here =)

~

Paquet n°2: Ma commande Jindie Nails.
Second package of the week, my Jindie Nails order.

Quand mon amie Michelle @Things I love at the moment a utilisé des vernis Jindie Nails pour le jour 22 du "30/31 Days Challenge", je suis immédiatement tombé amoureuse de Tainted Love et You're Gonna Love Me! J'ai donc jeté un oeil sur etsy pour voir si les commandes à l'international étaient possible... Quand j'ai vu que la réponse était positive, même si les frais de ports sont un peu cher, il n'a suffit que de quelques clics pour me retrouver avec une commande de 5 vernis Jindie Nails!!!
When my friend Michelle @Things I love at the moment used Jindie Nails polishes for the Day 22 of the 30/31 Days Challenge, I immediately fell in love with Tainted Love and You're Gonna Love Me! So I took a look at Jindie Nails etsy shop... I was so happy that she send internationally that in few clicks I bought 5 of her polishes!!!

Jindie Nails Tainted Love, Stompin' Gilbert Grapes, G. Code, You're Gonna Love Me! & Monstar

Jindie Nails Tainted Love, Stompin' Gilbert Grapes, G. Code, You're Gonna Love Me! & Monstar

En plus Jen, la créatrice, m'a également envoyé 4 autres vernis à tester ^
Jen, the sweet maker, also sent me 4 other polishes to review so stay tuned ^^

Post a Comment

0 Comments