Nail Mail - Week #42 || Overall Beauty, Takko Lacquer, Harlow & Co.

Dans la boîte aux lettres cette semaine...
It's that time agin to show you what I got in the mail this week =)

Premier paquet de la semaine, ma commande Overall Beauty. Grace à Kim, j'ai enfin Dollish Polish Team Salvatore dans les mains, depuis le temps que je veux ce vernis!!! Et avec ce bébé j'ai également acheté le merveilleux Attitude issu de la collaboration entre Overall Beauty et piCture pOlish ^^ Trop magnifique!!!!
First package of week #42 was my Overall Beauty order. Thanks to the amazing Kim, I finally have Dollish Polish Team Salvatore in my hands, I want this polish for ages!!! I also bought the beautiful piCture pOlish collaboration shade Attitude by Overall Beauty ^^

Dollish Polish Team Salvatore & piCture pOlish Attitude by Overall Beauty + color wheels (thank you Kim!)

********

Package #02: 2 Takko Lacquers achetés sur Etsy =)
Package #02: 2 Takko Lacquers I bought on Etsy =)

Takko Lacquer Wanderlust and I ♥ Rock & Roll
Takko Lacquer Wanderlust and I ♥ Rock & Roll

********

Et aujourd'hui, ma commande Harlow & Co. est arrivée :D Oui, j'ai déjà reçu un paquet de Katie la semaine dernière... 2 commandes H&Co le même mois!! I'm a bad girl!! Mais je devais faire une nouvelle commande parce que le site venait d'être réapprovisionné avec nouvelle collex de KBShimmer et je ne pouvais pas les manquer comme la dernière fois.
And today, I got an awesome package from Harlow & Co. Yes, I already got a package from H&Co last week... two orders in a month! I'm bad!! But I had to place a new order cause they restocked KBShimmer nail polishes and I already missed them last time.

KBShimmer Don't Teal Anyone, Shipwreck, Watercolor, No Whine Left & Witch Way? + Girly Bits Candy Corn
KBShimmer Shipwreck, Don't Teal Anyone & Watercolor
KBShimmer  No Whine Left & Witch Way?
Girly Bits Candy Corn 


Post a Comment

0 Comments