Nail mail - Week #36 || Sea Lore order, YAY!!!

Vous avez déjà pu voir un des merveilleux vernis que j'ai reçu dans ma publication précédente... et maintenant voici les autres ^^
You saw one of the amazing polishes I got in the mail yesterday in my previous post... now you will see the others ^^

Sea Lore - Attina, Ariel, Andrina, Aquata

Ces merveilleux vernis sont issus de la collection "The Triton's Daughters" de Sea Lore. Et je suis une fan de Ariel la petite sirène, mon Disney préféré :P
Few days ago, even if I had already exceeded my polish budget, I couldn't resist, I ordered 4 polishes from my friend Jamie, the sweet owner of Sea Lore ♥

Little mermaid sticker ♥ I love it!!!

J'aurais bien voulu tous les acheter mais je ne pouvais pas :/ Donc pour en avoir le plus possible, j'ai acheté 4 minis (trop mimi les bouteilles!!!)
The Triton's Daughters collection is really amazing, I want them all! but I couldn't.. so I only bought 4 minis!

Sea Lore - Attina, Ariel, Andrina, Aquata

Chaque vernis est disponible en 7,5mL ($5.50) et 15mL ($10) par ici : Sealore.net. Oui même si ce sont des minis, il ne font pas 5 mL voire moins et ça c'est super chouette!!! En plus, si vous dépenser $20 vous avez le droit une base gratuite. Sympa, non?! Bien sûr j'ai choisi une bague avec Ariel!!! ♥
Each shade is available in 7,5mL ($5.50) or in 15mL ($10) at Sealore.net. You can get a free nail polish ring (Triton's daughter of your choice) with a purchase over $20. How nice is that? My choice was Ariel!!! My all time favorite mermaid ^^

Ariel nail polish ring ♥

Post a Comment

0 Comments